tisdag 14 april 2009

I´m back!

Hemma igen,efter en välbehövd semester. Synd bara att jag blev jätteförkyld,så jag kunde inte njuta fullt ut av det.Låg på hotellrummet en och en halv dag..
Men vi har solat,badat och varit på utflykter,bla. en stoor Djurpark.
Har ridit kamel,en tur på ca 45 minuter! Fått en blöt puss av ett sjölejon,och sett flodhästar..

Åh,vad vi saknade Malva,en vecka är lång tid att va ifrån sitt lilla barn.

I morgon ska jag ringa barnmorskan tänkte jag. Tvätta lite idag. Slappa...

1 kommentar:

  1. Hej! Grattis till den lilla i magen, skoj! Kul att du med har blogg, skaffade oxå en för ett tag sen så är ännu ganska ny i bloggvärlden :) När är den lilla beräknad till ungefär? Hade ni en bra resa? kan tänka mig att de var skönt o vara iväg ett tag. Kramar Emily

    SvaraRadera