fredag 24 april 2009

Härliga dag!

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här. Men jag kan berätta att jag börjar jobbet redan på Måndag! Häftigt. Minst halvtid till att börja med,då får man ändå lite tid att hitta på kul saker med Malva.

Hjälp vad stor hon har blivit nu. Mammas lilla hjälpreda,hon är så ordningssam och duktig. Idag är hon på Öppna förskolan i Hellvi med sin mumma. Det är första gången så jag är riktigt nyfiken på hur det gick!
Jag slappar lite här hemma så länge,är ju ännu inte frisk. Inne på 4:e veckan förkyld nu. Blä.

13 veckor har gått i graviditeten. 2/3 kvar. Tiden går så fort att jag knappt hinner tänka på det. Men vilken mage jag har fått-redan! Inskrivning på Torsdag,sen är det bara några veckor till UL. Måånga som ska ha barn,jag får reda på nya hela tiden,kul,kul.

Nej,nu en dusch,sen ut och sätta mig i solen med en kopp java och lite kataloger,måste ju ha lite nya kläder...

Kram på er...om det nu är nån som läser;0

1 kommentar:

  1. Johoda! Jag läser minsann...men inte alltid det funkar att kommentera... konstigt!
    Jaaa...många ska ha barn nu! Å jag med igen!!! Jag är i v 15!
    Kramar Elin (Lindas Elin) =)

    SvaraRadera